Tips for Life (#1: Wear Sunscreen!): http://www.youtube.com/watch?v=sTJ7AzBIJoI

piątek, 7 stycznia 2011

WAŻNE!

ZWIERZĘ TO ŻYWA ISTOTA - TAK SAMO JAK JA I TY!


Proszę zajrzyjcie tutaj:
http://www.petycjeonline.pl/petycja/petycja-w-sprawie-orzeczenia-bezwzglednej-kary-pozbawienia-wolnosci/66
i jeśli uznacie, że chcecie, to podpiszcie petycję.

Temat uważam za niezwykle istotny, bo zbrodnie na zwierzętach często są marginalizowane w społeczeństwie jako „mało ważne”, a przecież świadczą o takim samym bestialstwie dokonujących je, jak zbrodnie na ludziach. Tutaj ofiara też czuje zadawany ból, też krwawi prawdziwą krwią, też odbiera każdym nerwem otrzymywaną torturę.

Ja uważam, że znęcanie się nad zwierzętami jest jak znęcanie się nad dziećmi – i jedne i drugie nie mają szans ze zdeterminowanym, nieludzkim, zwyrodniałym dorosłym człowiekiem.

Byłabym bardzo wdzięczna gdybyście zechcieli podpisać tę petycję. :)

11 komentarzy:

  1. Podpisałem. :)
    I dzięki za tego posta. Warto poruszać takie i podobne kwestie - i fajnie widzieć, że nie tylko o Sobie i Swoim najbliższym otoczeniu potrafisz pisać. Pozdrawiam. K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga, ja już wczoraj podpisałam, po tym jak przesłałaś mi na gg. :)
    Przy okazji – obejrzałam filmik z Gryzkiem w roli głównej, zlinkowany w poście „Words...”. Super jest Zwierz! :) A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobione! :) A w Wielkiej Brytanii działa RSPCA i już sama nazwa wskazuje, że ta kwestia jest traktowana poważnie, a nie spychana poza margines świadomości społecznej lub ignorowana (R = Royal).

    Znikam wyjazdowo, odezwę się po powrocie. Cmoki, Darling. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takich pod-ludzi powinno się publicznie piętnować pod pręgierzem, przed wsadzeniem do więzienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dałam rady przeczytać całej petycji, bo zbyt to wszystko jest okropne. Co siedzi w głowie takich ludzi? Skąd w ogóle taka "zdolność" do zadawania bólu?...
    Ale oczywiście się dołączyłam podpisem. O.

    OdpowiedzUsuń
  6. dobry pomysł z tym linkiem. x.

    OdpowiedzUsuń
  7. Signed! I mam nadzieję, że petycja odniesie skutek.
    Ale co do tego, co napisałaś, Aga: wiesz, to nie jest kwestia marginalizowania tylko prioretyzowania. Jest tyle tragedii ludzkich, że zwierzęta schodzą na dalszy plan – „nie szkoda róż gdy płonie las”. Niestety...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że wszyscy Twoi czytelnicy - nawet Ci nieujawnieni - podpiszą tę petycję. Bardzo dobra akcja - i bardzo dobrze, że tutaj o niej napisałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję - dziękuję tym, którzy tutaj napisali i się podpisali. I ja też mam nadzieję, że inni okażą poparcie dla tej petycji, nawet jeśli się z tym nie opowiedzą.
    Thank you from the mountain, all.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To jeszcze ja się opowiem, Darling. R.

    OdpowiedzUsuń
  11. To i ja się opowiem, żebyś nie myślała już o Słownym... :) It's me, Leclerc! M.

    OdpowiedzUsuń