Tips for Life (#1: Wear Sunscreen!): http://www.youtube.com/watch?v=sTJ7AzBIJoI

środa, 19 stycznia 2011

A dzisiaj…

... nic nie napiszę. I co mi kto zrobi?
Serio mówię. Nic a nic. Ani jednego słowa.
Po prostu – cisza, zero.
No nic zwyczajnie ode mnie dzisiaj nie usłyszycie.
I żadne prośby ani groźby na nic się nie zdadzą.
Choćbyście mnie błagali na kolanach.
Jednym, malusieńkim słówkiem się nie odezwę.
Bo nie i już.
Ani mru mru.
Choćby nie wiem co.
Ani nawet pojedynczej literki nie napiszę.
O!
;P

6 komentarzy:

  1. oj ;(( a tak mocno brakuje jednej małej, maluśkiej literki "c" w drugim wersie :(( @.

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Wrrr, nic a nic nie napiszę, nawet malutkiej "c". ;)
    (poprawione - to niestety bolączka anglojęzycznego systemu na kompie i nieposiadania polskiego spellcheck)
    Merci, Małpo. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ach, ta kobieca żelazna konsekwencja ;P @.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciiiii! Małpo, bądź solidarna. Ja dzisiaj "cichy dzień" zapodaję. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm... bardzo dobre podejście; coś było na rzeczy w info Anonimowego Pilota o dwu małpkach na ramionach ;)) @.

    OdpowiedzUsuń
  6. Et tu... :) Ten Pan Pilot, ja czuję od dawna, sobie rzuca teksty na wiatr, wrrrr.
    (ale, ale, sprawdziłam info o bonobo... się zgadza co do nieagresywności)
    A poza tym, to do żadnych małpek się nie przyznaję, najwyżej do Magicznego Smoka. ;)

    OdpowiedzUsuń