Tips for Life (#1: Wear Sunscreen!): http://www.youtube.com/watch?v=sTJ7AzBIJoI

poniedziałek, 11 kwietnia 2011

F*ck!

Komputer mi padł. F*ck!
Jeszcze wczoraj był OK, a dzisiaj nie przechodzi przez fazę initialisation.
Żeby go parchaty świerszcz kopnął!
Tak samo jak stary laptop.
Tak samo jak zrobił kilka dni temu – wtedy odpalił po trzeciej desperackiej próbie, O.R. zarekomendował backup plików. Ehh, a ja... foty tylko zgrałam i to wsio.
Serwisowanie będzie i zobaczym...
F*ck, f*ck, f*ck!!!

I am totally crushed! Seriously. :(((((
And don’t even try to comfort me coz I’m pissed off!
   

5 komentarzy:

  1. Smile - tomorrow will be worse. ;)
    R.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na kłopoty... Bednarski. ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Komputery są specjalnie zaprojektowane by się psuć. I w tym celu zawsze ktoś gdzieś zostawi obluzowaną śrubkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ech, to zaraźliwe... mój lapsusek też od rana marrrudzi ostro ;((
    na uśmiech: http://chatolandia.pl/2011/04/11/licencjat-historia-prawdziwa/
    @.

    OdpowiedzUsuń
  5. Małpo: albowiem nieszczęściowie (rodzaj męski) chodzą parami – nawet na odległość – wredne podlece. :(
    No i wiśnia jesteś, bo jak można mi zapodać taki fajny blog! Przecie wiady jest, że będę chciała z bliska pomacać, powąchać i polizać by sprawdzić jak smakuje. A czas, czasu brak... :)

    OdpowiedzUsuń