Tips for Life (#1: Wear Sunscreen!): http://www.youtube.com/watch?v=sTJ7AzBIJoI

środa, 20 października 2010

Venus and Mars collide

To teraz będzie o relacjach. Męsko-Damskich. Ale najpierw dygresja: najgłupsza książka, którą usiłowałam przeczytać, to „Men Are from Mars, Women Are from Venus”. Mówię serio. Podchodziłam kilka razy i zawsze lądowała po mocnym i celnym rzucie (grałam w koszykówkę z racji wzrostu, więc wiem jak zgarniać kosze za 3 punkty) w kącie pokoju. Ło Matko! Jaka szowinistyczna głupota! Cieszyłam się tylko, że nie wydałam na nią forsy, bo była pożyczona od Znajomej - w przeciewieństwie do „The Da Vinci Code”, który kupiłam i uznałam za najgorszą zbrodnię ekologiczną: tyle drzew poszło na zmarnowanie przy drukowaniu tego badziewia!
No ale wracając do rzeczy: jako Świeża Singielka na nowo odkrywam bull..., który faceci zapodają kobitkom. Choć oczywiście chodzi im o Jedną tylko słuszną (z ich punktu widzenia) Rzecz. I faktycznie, już słyszałam: „Zależy mi na naszej znajomości”, „Lubię/lubiłbym spędzać z tobą czas”, „Sprawia mi przyjemność twoje towarzystwo”, „Nie chodzi mi tylko o sex”. Ale uważajcie dziewczyny/kobiety! Co to znaczy naprawdę:
1) „Zależy mi na naszej znajomości” = „Mam nadzieję, że nie będę już musiał szukać dalej dupy, bo będę ją miał pod ręką na zawołanie”
2) „Lubię/lubiłbym spędzać z tobą czas” = „Bo podoba/spodobałoby mi się chędożenie gdy mam potrzebę”
3) „Sprawia mi przyjemność twoje towarzystwo” = „Bo wiem że będziemy się ciupciać jak norki”
4) „Nie chodzi mi tylko o sex” = „Bo jak wpadnę do ciebie, to zawsze coś będzie do jedzenia”
Ot, to taki Słowniczek Marsjański – podstawowy, bo oczywiście są wariacje na temat.

Jako fanatyczka Star Wars (wszystkich części, znanych mi na pamięć), pytam, wołam: Gdzie jest mój Szlachetny i Rycerski Bad Boy – Han Solo?!!! On takich akcji nie uskuteczniał!

1 komentarz:

  1. Wreszcie Kochana piszesz! Ale jestem zbulwersowany i oponuję przekazowi ostatniego posta - jakiś agresywny feminizm wyczuwam, a tego przecież u Ciebie nie ma, Pretty One.

    OdpowiedzUsuń