Tips for Life (#1: Wear Sunscreen!): http://www.youtube.com/watch?v=sTJ7AzBIJoI

wtorek, 17 maja 2011

Duszpasterskie

Słuchajcie, robaczki świętojańskie: przez jakiś czas będzie mnie mniej.
Nie w sensie fizycznym – oh no, dears, nie po to się podtuczyłam i wyhodowałam (wreszcie) tyłeczek plus dodałam jeszcze extra umph na froncie, co się rzeczy podobają (...) (wiadomo) by z nich zrezygnować!
Będzie mnie mniej dostępnie tak ogólnie i na blogu też szczególnie, bo zadziało się ostatnio o wiele więcej i zwyczajnie nie mam jak ogarnąć. No do tej pory jakoś dawałam radę, będąc zaprawioną w boju i sypiając 3-4 godziki dziennie, ale teraz już ze wszystkim(i) wychodzi mi too much. Zmiany i w ogóle, i nowe i w ogóle, and you know. A doba to nie guma z gatków i się nie rozciąga, niestety. A ci którzy wiedzą wsio, to wiedzą że raczej warto...
Chcę zachować dyscyplinę, tym bardziej że lubię tutaj pisać, więc postaram się publikować regularnie co 2 lub 3 dni (raczej to drugie, choć nigdy nie wiadomo).
Tak będzie do odwołania. Deal with it. ;P

   

3 komentarze:

  1. To niech Pani Bóg poda nam jeszcze telefon kontaktowy do tego Szatana. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Darling: Jeśli tylko te kilka tygodni to wytrzymamy. :)

    DarO: wiadomo jaki numer - 666. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro Pani Bóg to i Diablica (konsekwentnie).
    A numer... 0700 666 666
    ;P

    OdpowiedzUsuń